Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-12, 14:03   #24
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Baderomsoppussing - hva må jeg tenke på?

Hos oss tok det vel 3-4 uker. Vi valgte å starte til jul, og dro bort siden snekker kunne jobbe så mye han ville da. Vi valgte pakkeløsning fra Comfort, som da også organiserte snekker, elektriker, flislegger og maler. Men da var det jobb med å heve taket og utbedre gulvkonstruksjon også. Ungene badet i en sånn trekantet badebåt på kjøkkenet, og det ble et par ganger at jeg også satt der mens mannen tømte bøtter med vann over. Jeg dusjet hos en venninne en gang eller to, og så dro vi inn på jobben til mannen noen ganger og dusjet. Det verste derimot var vel klesvasken, som hopet seg opp noe grasat. Vi hadde vaskemaskin på badet, så i denne perioden var jo den ute av drift. Den største overraskelsen var dog regninga på elektriker, som kom litt i etterkant. Ble ganske mye mer enn vi trodde, og selv om vi hadde lånt til å ta badet, så oversteg regningen da budsjettet så det smalt. Så den marginen på 10% de gjerne har på anbud, det kan godt stemme.

Vegghengt do valgte vi også da, men hadde vi valgt der vi bor nå er det ikke sikkert vi hadde gått for det. Hvis uhellet er ute og noe tetter seg, så må de røske løs alt fra veggen.

Vi valgte dusjkabinett, og vil velge det igjen. Desidert minst sjanse for fuktskader. Vi fikk et som passet perfekt til vårt lille bad som vi hadde da. Ikke for ruvende.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat