Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-12, 22:20   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine sofaputer

Jeg ønsker meg mye sofaputer. Jeg ble forelsket i noen Marimekkoputer på Etsy, mende jeg likte i høst finnes visst ikke lenger. Nå ble jeg sittende og lete og lete på Etsy, og det var i grunnen ingen som ropte på meg.

Jeg har bestemt meg for å bruke pengene jeg hadde satt av til dette, til å kjøpe puter i helt vanlig butikk i stedet.

Hvor leter jeg? Har dere tips til noe kult, spennede, fint? Jeg vet at smaken er som baken, så her er tips til hva jeg ofte liker:

-hvitt i bunn, gjerne med innslag av farger, men også duse nyanser
-grafiske mønstre!
-mønstre inspirert av organiske former. Greiner, blader, fugler
-grønt! (Ikke lime, men mosegrønt, mørkegrønt, alle slags grønne nyanser)
-brunt/ svart i små mengder

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat