Tråd: Har du ski?
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 06:07   #1
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du ski?

Ja har du?
Ja.

Bruker du de?
Svært sjelden. Går ti meter i forbindelse med påskeferien. Kun transport til et egnet sted for å innta kakao, kvikk lunch og appelsin.
Kjører slalom et par ganger pr. sesong.

Er ski noe man bør ha?
Definitivt ikke.

Jeg er oppvokst midt i bergen sentrum. Der var det aldri snø da jeg var liten. Moren min var enslig og hadde ikke bil(hm virker kjent) og tok oss aldri med noe sted, så jeg kan altså ikke stå på ski.. Liker ikke vintersport egentlig.
Og jeg på Helgelandskysten der snøen blåste bort før vi fikk på oss skiene.

Bor nå med ungene utenfor sentrum, og her er det faktisk snø deler av vinteren. snuppa har ski, og lillebror ønsker seg.. jeg haaater ski.. tror jeg.. nå får jeg hint om at jeg og må ha ski... alle maste om at jeg måtte ha en sykkel også, men den står veldig pent på pynt og har gjort det i 1 år..
Bor i innlandsklima med mye snø, men skigleden øker ikke proposjonalt med snømengden.
Ungene går på ski ifbm skolen.

MÅ jeg ha ski? *vilikke*
Nei, det må du ikke.