Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-12, 09:45   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Terapistrikking

Strikking funker som terapi, agresjonsutløser og jeg vet ikke hva. Jeg trenger å strikke. Men det må være så enkelt at jeg ikke trenger tenke alt for mye. I går produserte jeg tre halser, jeg har strikket votter og fler halser.

Jeg trenger sårt forslag til noe jeg bare kan stikke innom garnbutikken og kjøpe garn til, sette meg ned å strikke når jeg har 5 og 10 minutter i hverdagen. Blir det for komplisert å få tak i ting, bare lar jeg være. Mest av alt har jeg lyst til å strikke en Klukkakjole, men alt der kjenner jeg at jeg vegrer meg, fordi jeg ikke vet hvor jeg skal kjøpe mønster og garn og hva slags garn jeg skal ha, og egentlig vil jeg ha et annet mønster enn de blomstene og da må jeg tenke og og og.

Jepp, det koker i hodet, og da må jeg ha det enkelt.

BM erfaren strikker