Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-12, 10:50   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gode barnevennlige hoteller på Kreta eller Rhodos?

Jeg har bare bodd på Sunwing Kallithea (Rhodos), og det er jo sånn typisk all inclusive-charter-greier, men barnevennlig er det definitivt. Lollo & Bernie, lekestue, 6 (eller var det 8?) store bassenger på området, utrolig flott, masse lekeplasser som er inngjerdet med port, mye aktiviteter på kveldene (som vi ikke gadd å bli med på), fine rom med lite kjøkken (komfyr, kjøleskap, fryser, mikro, kaffetrakter, brødrister, alt man trenger av servise osv). Jeg drar jo helst nye steder, men ungene snakker om det enda og vil tilbake. Jeg drar dog ikke i mai igjen, det var iskaldt!!