Sv: Jåling for amatører
Anskaffe flere hverdagskjoler?
Jeg har blitt kjolejente i langt større grad enn før gjennom 2011, nå går jeg i kjoler 50 % av tiden og stortrives med det. Jeg føler meg mye mer fjong også, med støvletter, sjal, smykker og ymse til. Åsså så mange fine strømpebukser man kan meske seg i! 
Ellers er jeg enig med Tussa i at en god renseserie er en start. Jeg er personlig veldig glad i Clinique; der har jeg vask, rens, sminkefjerner og kremer - og har blitt mye flinkere til å fjerne sminke hver kveld, samt at huden generelt er renere, også ved diverse utbrudd.
Lipgloss er jeg veldig glad i, med duse toner. Jeg ser ut som en klovn med lebestift!¨
Jeg bruker foundation fra ID/BareMinerals, det blir ikke så tett og det skjolder ikke. Veldig fornøyd med det. Litt blush må også til. Nå har jeg dessuten begynt å eksperimentere langt mer med skygger og til og med eyeliner. Øvelse gjør virkelig mester og nå går sminkingen som en lek. Bruker ikke like mye til hverdag som til fest, og i dag har jeg faktisk bare på meg mascara. Men dét hører til sjeldenhetene igjen. Normalt bruker jeg krem, foundation, blush, to-tre skygger og mascara. På fest kliner jeg gjerne til med litt mer bling-bling, liner og gloss.