Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-12, 13:33   #16
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jåling for amatører

Opprinnelig lagt inn av banana

Du er der jeg var for et år eller to siden. Min utvikling er mascara og lipgloss, av og til litt leppestift, og litt høyehæler og hverdagskjoler + litt finere kjoler til fest. Mer blir for mye for meg. Du er helt sikkert kjempefin med de tingene du nevner - øredobber, mascara og lipgloss. Jeg synes at du er vakker som du er også, jeg. Som du ser har jeg ikke noe å bidra med.

(Vi burde få til en "date" snart igjen!)

Tusen takk! Og date, jatakk!

Jeg tenkte på deg da jeg startet tråden, banana, for jeg mente at du hadde en liten jåleraptus for en stund tilbake.

Ja, det er noe sånt jeg tenker. Hverdagskjoler og støvletter er jeg positiv til. Ikke stiletthæler og fjollete vesker med hund i.

Jeg tror muligens det vil holde med litt øyensminke og litt forsiktig leppesminke til meg, ikke de store hudregimet. Iallfall ikke rouge, for om noe, så tenderer jeg mot litt ekstra rødlige kinn.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat