Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-12, 22:23   #11
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva oppbevarer dere håndarbeidsprosjekter i

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Har du link til oppskrift?

Ellers takk for tips alle sammen. :-)

Nå har jeg kun tatt utgangspunkt i denne og modifisert litt, jeg vrangsyr disse så jeg får usynlige sømmer og fòr inni.
Jeg syr disse i voksstoff også, fine som handleposer, bare å justere målene litt.

Dvs. *skal prøve å forklare*

- Du skjærer/klipper 4 rektangler i den størrelsen du vil ha, jeg bruker 12 x 24 cm, i 2 ulike stoff (ett til for og ett til ytterstoff)
Da får jeg en passe stor pose til type vottestrikketøy.
Så syr du hjørnene (4 stk) klipper av overskytende stoff. Vrenger posene og rettsyr, sy så langt så du har mulighet til å vrenge posene.
Så syr du en pyntesøm øverst - voila. Ferdig. ( Powerpoint kunnskapene mine er ikke veldig gode ser jeg... men jeg håper det duger)

Den minste posen er 12x24, den største er stor, jeg husker ikke målene, men rundt 18x36 cm kanskje..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Multipose.jpg (54,4 KB, 105 visninger)

Sist redigert av Fløyel : 19-01-12 kl 22:53.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat