Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-07, 08:44   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pene klær når man skal ut

Det er nok ikke en utpreget god egenskap jeg har, men jeg får virkelig vondt i øynene når jeg ser barn med knallgul bukse og rød genser i skikkelig kræsjende mønstre. Da tenker jeg ofte at her er har vi foreldre uten smak. Jeg ser jo nå i tråder som dette at det ikke trenger å være tilfelle, at barnet kanskje har fått lov å velge ut antrekket sitt selv den dagen eller noe. Men huff, jeg får rett og slett bare litt vondt i hodet.

Jeg legger kanskje litt for stor vekt på at vesla skal se pen ut, at klærne skal matche og være fine. Men jeg legger også stor vekt på komfort. Jeg synes ikke det trenger å være enten-eller.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat