Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-12, 22:21   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Heklenovise hekler lue

Takk for svar alle sammen! Det vil være grunn til å abonnere på denne tråden fremover, i serien "apan gjør ting hun ikke kan". Det er ikke bare det at jeg er litt klønete, men jeg blir veldig nervøs av slikt .

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Sannsynligvis må du fram med limpistolen.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Nå så jeg på oppskrifta, og OBS OBS - du skal ikke stikke nåla i maskene på den første ringen, du skal stikke den "gjennom" ringen sånn at stavene på omgang 2 festes rundt luftmaskene i omgang 1.

Hm, ja nemlig. Jeg tror det er det som er omtalt i "Hekling som hobby" også, for å gjøre hullet minst mulig.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat