Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-12, 22:03   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan i all verden spiser man en sånn?

Min niese har bestilt kake til konfirmasjonen sin - noe sånt noe.
Jeg tipper det blir bløtkake med marsipan eller mmf i bunnen - den kunne til nød være firkantet eller rund og kakeformet framfor puteformet, så får jeg finne på noe lurt til bunn til kaka på toppen - den som altså skal være puteformet.
Og helt sikkert noen støttebein og en liten plate som puten kan ligge på så den ikke skvisjer bløtkaka.

Men så til poenget: hvordan i all verden _spiser_ man noe slikt?!??!! Altså - hvor begynner man og slikt? Må man belage seg på å begynne å løfte det hele fra hverandre IRL?

(og gudskjelov er det lenge til. Jeg har tid til mange forsøkskaker før den tid)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat