Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-12, 22:41   #14
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skjørt fra stoff og stil, mønster 21021

Ja, hvordan gikk dette...

Jeg stakk innom S&S og henvendte meg til ei som jeg vet er god på å sy. Hun gikk gjennom mønsteret, og konkluderte med at jeg hadde gjort alt riktig. Hun så også at det jeg hadde sydd ikke lignet helt på hva bildet på mønsteret tilsa.
Hun så også at oppskriften var temmelig mangelfull og merkelig.

Etter mye om og men så ble hun og ei til enige om at det rett og slett skal være sånn...

De fant et bilde av skjørtet i en katalog, og der ser man at det er mye stoff foran. På bildet vistes det ikke like godt som på mitt, men der var vi enige om at det er pga stoffet. Jeg har jo sydd i ganske tykk dongeri.

Jeg har i kveld lagt opp kanten nede, og gjort klar linningen. Jeg skulle slå i to trykknapper, men oppdaget at jeg manglet verktøy til det, så det blir ikke før i morgen.

Jeg er ikke helt sikker på at jeg liker dette skjørtet som det blir nå, så jeg får se om jeg finner på noe lurt etterhvert. Må få det ferdig og på meg før jeg ser skikkelig hvordan det blir.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat