Tråd: Boden-gaah!
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-12, 19:00   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden-gaah!

Jeg har bestilt en god del klær fra Boden, og det har vært problemfritt. Helt til i går. Da hentet jeg pakken som skulle inneholde fin lang ullgenser/tunika med høy hals. Da jeg prøvde den så den fullstendig ut som et telt, og jeg trodde først bare at den var gedigen i størrelsen eller manglet helt fasong. Men ved nærmere ettersyn var den altså to størrelser større enn bestilt. Jeg sjekket ordren for å være sikker på at jeg ikke hadde gjort feilen selv. Der sto den riktige størrelsen, så der hadde det skjedd en feil i pakkingen.

Heldigvis var de veldig behjelpelige hos Bodens kundeservice, og refunderer både prisen for plagget, returportoen og toll/avgifter. Likevel ganske irriterende å ikke få det man har bestilt, måtte styre med retur og utfylling av skjemaer, ny tur på posten, mailing av kvitteringer og i det hele tatt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat