Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-12, 18:55   #5
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan var det med hundvalper nå igjen?

Har dere bestemt dere for valp nå?

Jeg ville tatt minst 3 uker fri. Og allerhelst valgt en oppdretter som synes det er ok at man venter med å overta valpen til den er 12-13 uker gammel. Da slipper man nattevåk og ut-hver-time, samtidig som valpen gjerne er bedre sosialisert på andre hunder ettersom den omgås andre hunder hos oppdretteren.
Jeg mener at oppdrettere som MÅ ha valpen ut når den er 8-9 uker ikke er særlig seriøse.

Jeg mener å huske at det er en miniatyr du skal ha? Da må du være forberedt på at det kan ta en god del lengre tid å få den husren, og hvis du er borte fra den hele dagen kan det skje et uhell eller 5.

Lykke til, valpetiden er herlig! Selv er vi midt i fasen "pubertal unghanne", og det er mindre morsom til tider

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat