Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 12:59   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ruinert av begravelse?

Vi betalte rett under 24.000,- da mamma døde, og da sparte vi i grunnen ikke på noenting, men vi hadde ikke minnesamvær etterpå. Hadde vi hatt det, måtte vi nok doblet prisen, tenker jeg. Vi hadde i tillegg gravsted og betalte bare for ny gravering og pussing av den gamle steinen.

Så ja, det er så dyrt. Det hun betalte for kisten var omtrent der de billigste kistene lå da vi begravet mamma, så det ser ikke ut som hun har overdrevet noe heller. Problemet er at man sitter der i sjokk og krise, alt må skje veldig fort, og man føler seg som verdens slemmeste menneske hvis man velger å ikke ha silkeduk til flerfoldige tusen i kisten. Jeg er veldig glad jeg visste i lang tid i forveien at mamma skulle dø, og vi hadde muligheten til å snakke om det og forberede oss på det, også økonomisk.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 30-01-12 kl 13:05.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat