Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-12, 18:49   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Deltagelse i forskningsprosjekt

En plikt er å dra det litt langt, men det selvsagt fint om man har anledning til å delta.
I mange tilfeller krever det mye tid og man får lite/ingen kompensasjon, og da er det jo vitterlig ikke for hvem som helst.

Jeg synes sånnt er gøy, men man må ta med i beregningen at det kan bli bivirkninger. Jeg var med på testing av fugleinfluensa-vaksine, som det ser ut til at har gitt meg kronisk plantar fasciitt.
Jeg jobber i en forskningsavdeling, så der er det er mange muligheter til å bli med på alt mulig rart av forskning.