Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-12, 12:24   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 355
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjole til 50-årsdag

Noen jeg kjenner blir 50 i år. Det skal feires - men hva skal jeg ha på meg? Hva er kult og hva er in og hva er ikke? Jeg har disse skoene som jeg gjerne skulle ha brukt.

Denne synes jeg er litt kul og vil passe til de svarte skoene.
Jeg har også en søt, helhvit halterneckkjole med litt engelsk blonde på - den er også fin.
Selskapet er i slutten av august, på restaurant med sjønær beliggenhet. Jeg er helt sikkert brun på den tiden.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat