Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-07, 17:01   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chili con carne med tomatbønner?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Skal det ha tyggemotstand?

De gangene jeg har smakt sterke bønneretter i Mellomamerika har det ikke vært tyggemotstand i bønnene. Men, skikkelige bønner har det vært. Ikke tomatbønner fra boks.

Åh? Da varierer det sikkert fra sted til sted. Jeg liker iallfall LITT tyggemotstand i bønnerettene (men elsker feks. refried beans, som jo er mos). Tomatbønner smelter jo nesten i kjeften, jeg liker motstanden som er i feks. kokte kidneybønner.
Poenget er iallfall at tomatbønner er kjempegodt som egen rett med pølser og bacon i, men det passer jo IKKE til Chili con carne.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat