Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 14:20   #8
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnevogn tips, ønskes

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Se på easywalker qtro. Du får henne ikke mot deg, men alt annet passer. Og så ser du på emmaljunga city nitro og den som ligner, er det scooter tro? Jeg har nitro nå og den er veldig ok, mye bedre enn jeg forestilte meg også. Men den er ikke superlang i ryggen, jeg vil ikke tro den holder til en fireåring.

Tusen takk for tips, skal se på dem alle!!

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Babyjogger City elite er kjempegod mtp både plass og hvor lett den er å slå sammen.

Skal ta en titt på den også!!

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg vet om jeg skulle hatt ny vogn, og det ikke var viktig å ha ham mot meg, hadde jeg utvilsomt valgt BabyJogger City Elite, ja. City Mini er fin, men den er bare en trille, ikke noen hverenestedagvogn.

Den Emmaljungaen du viste bilde av var virkelig fin.

Har du sett på Brio Go forresten? Jeg er veldig fornøyd med den.

Har ei venninne som har Mini, kan kjøpe den av henne, men jeg frykter og at den er mer trille-aktig. Skal helt klart se på Elite. Brio Go er vel ganske lik Bugabooen? Er den større i sittedelen?
Ja, ikke sant den på bilde er fin? Det dumme er at jeg lurer på om den er tatt av produksjon, finner den ikke i noen nettbutikk.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat