Tråd: Godt Levert
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 20:35   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Godt Levert

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hva slags mat har dere da fått? Har et ekstremt kresent barn og et som er mindre kresent, men kunne tenke meg å prøve og se om det er noe vi ville likt.

Jeg har også et ekstremt kresent barn. Han lider ikke av matmangel, og jeg synes det er viktigere at familien serverer sunn mat til middag hver dag enn at han får spise kjøttboller og pølse. Det er alltid noe han får ned, og jeg har tro på at å få servert forskjellige ting gjør at man tør å prøve etterhvert. Det går ikke akkurat fort fremover, men han spiser mer nå enn for et år siden. Matposene gir i hvert fall gode muligheter til variasjon. Men jeg tror det blir mye mat hvis det bare er en voksen i familien og da blir kostnaden relativt høy.

Dagens utblåsning fra meg.