Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-12, 20:52   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du tenkt hvis du så -?

Jeg hadde reagert på DS-spilling, men ikke noen av de andre tingene. Eller, hvis noen hadde ledd og slått seg på knærne eller hulkegrått så hadde jeg nok Tenkt Mitt. Men fnising og snufsing skjønner jeg. Jeg har aldri grått, men fnist har jeg gjort både titt og ofte. Hm. Jeg kan bli litt rørt hvis jeg har skikkelig vakker musikk på øret, da. Men det er sånn tårer-i-øynene-rørt, ikke hulke-rørt.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat