Sv: Days of our lives
Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.
Er det den serien der en har sjørøverlapp på øyet? Den står av og til på på treningssenteret mens jeg løper, og mitt inntrykk er at handlingen går ekstmt sakte framover - de befinner seg jo i samme rommet/scenen i flere uker om gangen. Jeg føler meg også litt hjerneskadet bare av å ha øynene på den noen minutter.
Hehehe! Der satte du fingeren på noe essensielt ved D.O.O.L (som det kalles av kjennere ) De kan gjerne bruke et år på en måneds "handling" i serien. Ja, dette vet jeg jo fordi jeg i mitt jobbeår etter vgs. hadde mye fri på dagtid Jeg og en flau mengde av mine venninner hadde jo en irånisk distanse til det den gangen også, men vi var vel mer engasjert/irriter enn noen av oss ville likt å innrømme 
Jeg tipper at mora til Billie har forgiftet Bo for å gi sin datter nok en mulighet til å stjele ham fra Hope. Fordi Billie og Bo egentlig hører sammen (igjen). Eventuellt er det Stephano DiMera (eller sønnen, Tony) som er ute med sine store komplott om verdensherredømme (evt. Salemherredømme) og har fått Celeste til å mane frem en demon som han har besatt Bo med i håp om at han skal forlate Hope slik at Stephano får henne for seg selv nå som Doc Marlena er ute(?) av bildet. Tipper John Black ordner opp snart. Også videre