Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-12, 15:38   #2
2ne
Superaktiv

2ne sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
2ne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Har merket det er vanskelig å finne den i butikk. Tror de har i Horten, som ikke er så langt unna, skal sjekke litt rundt.
I følge Emmaljungas egen side står det at den er lenger en både Nitro og Scooter, men vet ikke helt sikkert hvordan den er i forhold til Bugaboo.
Blir å kjøpe ny, så må teste før jeg kjøper.
Dersom det er mye å spare drar jeg til Sverige. Dersom Katti selger den kan jeg ta båten tur, retur, gratis. Gjør det glatt om jeg sparer en del kroner på det.
TFK synes jeg er god på plass, resten minner om et stort drog, med glidlås. Samt at jeg vil ha vogn med fire hjul. *gammeldags*

Jeg har jo ikke fått sett den live enda så er veldig spent på om alt skrytet jeg har hørt stemmer, skal jo vistnok være fantastisk å trille tilogmed på grus og snø. Ligger masse erfaringer inne på forumet til barnevognguiden
Men minns at det var ei der inne som skrev at hun skulle selge sin fordi den var litt knapp i ryggen til hennes to åring, så da kan den jo ikke være så romslig liksom....

Skal du kjøpe på kattis burde du sende en Mail på forhånd og høre hvilke farger hun har, de har enormt god service der og bestiller gladelig inn den fargen du vil ha. Får du båtturen gratis er det jo ikke noe å lure på, løp å kjøp!!

Er forøvrig enig i det med tfk, den er ikke mye pen