Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-12, 22:43   #2
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ikke akkurat statuser, men jeg har ei på fb som tydelig har lagt sin elsk på å se på mer og mindre morsomme bilder av katter. Hun ser tydeligvis på mange, og hun deler samtlige på veggen sin.

Feeden min er proppet med disse bildene

Du kan "tone henne ned" ved å holde musa over innlegget hennes, klikke på den pila som kommer opp, og så velge "Bare viktige" oppdateringer. Da tror jeg man slipper mange bilder som blir delt via andre, men likevel får de fleste egenskrevne statusene vedkommende skriver. Eller selvfølgelig velge alternativ b) "Si opp abonnementet på oppdateringer fra [navn]". Da slipper man vel å se alt vedkommende publiserer, uten å slette dem som venn.