Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-12, 12:48   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Lyspære

"Serveringsforslag"

Setter en ironisk lyspære ved tråden, jeg.

Axa har gode frokostblandinger og det har de hatt lenge. I årevis spiste jeg den som heter Axa Go´dag Frukt (jaja, jeg vet at den ikke har nøkkelhull), og den har jeg likt så utrolig godt.
Så plutselig skiftet Axa lay-out på frokostblandingene og lanserte spenstige løsninger med kiwi, kakao og quinoa, noe som førte til at den altfor kresne og skeptiske appelsin gikk over til Fullkorns-cheerios (som er fryktelig kjedelig, men som har nøkkelhull).

Den blandingen som heter Axa Go´dag Frukt var tilsynelatende blitt full av kiwi (:horror: ), ettersom bildet på forsiden og baksiden viste blanding med masse kiwi i, i tillegg til at fargen på pakken var endret til kiwi-grønn.

Det fascinerende er at innholdet i Axa Go´dag Frukt er det samme som det har vært i alle år. Dette oppdaget jeg på tilfeldig vis her en dag. Og jeg innser at jeg har vært uten min favorittblanding i 2 år fordi
1. jeg er teit, okei da
2. Axa har kamuflert sin beste blanding med kiwi som "serveringsforslag"

Det er jo ufattelig at det er lov.
Minner meg om den gangen jeg kjøpte Kaktus-is-te, som inneholdt "0% cactus"
(for øvrig en av mine verste hyperemesis-tabber noensinne)