Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-07, 21:29   #17
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket håndarbeid holder du på med?

Jeg holder på med et merkelig strikkeprosjekt. Bare startet å strikke noe av et tynt marineblått ullgarn, og fant ut at det kunne bli noen ermer. Nå er jeg halvveis ferdig med den andre ermen, og har i mellomtiden også heklet "blondekant" nederst på den første armen, og et lite koppel med hekleroser i samme garn, som kanskje kan brukes til noe. Har litt lyst til å lage en kjole, litt inspirert av Odd Molly, men tviler på om jeg orker å strikke så mye. Mulig jeg bare lager et høyt bryststykke og syr resten av kjolen av et annet stoff jeg har liggende (har et bra lager).

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat