Tråd: Hudkremserie
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-12, 06:34   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hudkremserie

Du behøver ikke ha alle produktene i samme serie heller? Jeg velger det beste fra ulike serier, det funker fint. Også leter jeg stadig etter nye favoritter, bytter ut, men kan gjerne dele listen min per idag; jeg bruker rensemelk og -vann fra Decleor (brukes også til fjerning av mascara og skygge), peeling fra md, dagkrem med faktor fra md, fuktmaske fra Decleor. Nattkremen min er Olay Regenerist Night, fåes kjøpt på Vita for under 200 kroner, og er fantastisk god. Øyekrem har jeg en pause fra (tror jeg kanskje funker best uten). Når det gjelder serum har jeg ikke funnet min favoritt ennå, forsøker stadig nye merker, Babor sin er god, men jeg leter altså videre.
Jeg vil egentlig anbefale deg å gå til en hudpleiesalong, all min erfaring viser at produktene de har der alltid er hakket bedre enn dem du får på vanlige parfymerier. Av parfymerimerker anbefaler jeg egentlig Biotherm, det er den serien jeg har forsøkt som gjorde mest for huden min. Men jeg mener likevel at md, Babor, Decleor, Dermalogica, Skin Doctors, Jan Marini etc gir deg langt bedre hudpleie.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat