Sv: Groupon - bare lureri?
Det var mye bra tilbud der da de begynte, men så har det gått veldig nedover. Fra november til nå har jeg hatt så mye tull med dem at jeg har sluttet å bruke dem. Kundeservicen er ekstremt dårlig når noe først er feil.
Leverandørene de har inngått avtaler med trekker seg også stadig på inngåtte avtaler, uten at Groupon informerer om det før man står der og skal spise på restaurant eller noe og de nekter å ta kupongen.
Siste artighet er at noen barneleker jeg kjøpte ble sendt fra Sverige uten at det var oppgitt noe sted, hvorpå jeg fikk en regning på et par hundre for moms og fortolling. Da jeg bestred denne og kontaktet Groupon, forsøkte de å insistere på at jeg måtte betale den så kunne jeg få penger av dem. Jeg sa at det selvfølgelig var uaktuelt å legge ut fordi de hadde bæsja på leggen, og løsningen - etter sånn fjorten e-post frem og tilbake - ble at de skulle sette over penger til meg, jeg skulle betale regningen og sende dem kvittering på det (hvilket jeg hele veien sa var uaktuelt, siden jeg ikke påtar meg ekstraarbeid fordi de er et møkkafirma, dog uttrykt et snev mer diplomatisk). Jeg har ikke sett noe til pengene de påstod skulle komme, de bruker et år på å besvare e-post og når man henvender seg på Facebook sletter de kommentarer de synes er for kritiske.
Avbefales big time.