Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-12, 20:58   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Havner pocketbøkene i bokhylla?

Mesteparten av mine pocketbøker er type "kioskromaner" kjøt for å lese på toget, flyet, i bilen etc. Mye på toget. Ja, jeg tar bare toget 7 minutter hver vei, så jeg leser ikke mye om gangen, men i perioder leser jeg på toget. (I andre perioder strikker jeg, eller spiller på mobilen, eller sover. Det går i perioder) Høyverdig litteratur er det altså ikke, men det er veldig greit å bare plukke ut ei sånn bok til å ha i veska og lese på toget, det er ikke som om det er tung handling å huske da i det minste.

Og altså, bøkene ser gjerne ut som om de har vært med i veska til og fra jobb i ei ukes tid, en gang eller tre. For det har de. Men i bokhylla, i dobbel stabling, har de plass likevel. (Dog altså når de ikke er sendt bort i del 1 av flyttelasset)