Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-12, 17:42   #116
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har ukedager/bokstaver/tall farge/fasong for deg?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Men det er jo innmari praktisk med en mann med visuell hukommelse, han finner jo alt jeg leter etter.

Er visuell hukommelse det noen også kaller fotografisk hukommelse? Husker en på jobben fortalet en historie om barnet sitt på fire år som var på ferie, og året etter kunne fortelle ned til minste detaljnivå veien tilbake til huset de leide og skulle til igjen. Og alt stemte til tross for at det var kronglete selv for de voksne å lete seg frem. Skremmende, men praktisk. Vanskelig å spille memory med slike da. Jeg er et surrehodet uten retningssans, men farger og form ser jeg!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat