Vis enkelt innlegg
Gammel 18-02-12, 18:54   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.066
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seks av ti norske menn drikker for mye

Det er ikke lett å ikke drikke, synes jeg. Jeg er glad i både vin og øl, og tar gjerne et glass eller flere i festelig lag. Men jeg synes jeg må forklare unødvendig mye hvis jeg velger å la det være. Er jeg gravid? Syk? Hva kan det være? Det er ikke lov til å bare si at man ikke vil.

Jeg synes tallene høres svært høye ut. Jeg jobber i kontorjobb, og uansett hvor stor festen er dagen i forveien, så kommer alle seg på jobb dagen etter. Kanskje ikke til kl 9, men de kommer. Unntakene er få og blir høylydt kommentert. Men det ville vært anderledes hvis vi måtte kjørt bil. Og dette gjelder jo bare jobbfylla. Det er jo slett ikke alle som jobber i bransjer hvor dette er så vanlig. Og jeg vet jo lite om hva kolleger har gjort dagen før de ringer inn og forteller at de er syke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat