Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 01:17   #14
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg med ny musikk til Spotify!

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Dårlig? Nei.
Like bra som Black clouds and silver linings? Ikke i nærheten.
Vel, jeg skal la den snurre noen ganger til, neste gang jeg er alene hjemme og kan kose meg med god lyd fra "store svarte cder" som vesla her kalte vinylplater, så får vi se om den vokser ytterligere.
Produksjonen var forresten også mye bedre på Black clouds, første skiva Portnoy ikke har produsert, og det høres, dessverre.

Ja, dessverre. Jeg tror nok tiden var overmoden for at han skulle finne seg noe annet å gjøre. Han begynte å bli lei, og det syntes jeg man kunne høre. ADToE har mye mer tilstedeværende lekenhet og moro, synes jeg. Og live var de aldeles i toppform i Valhall i januar! Mangini gled rett inn så man slett ikke savnet Portnoy.