Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-12, 22:08   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til ferie i varmere strøk, men ikke typisk turistplass

Tusen takk for linker! Skal se på alt etterhvert.

Jeg er litt fristet til å dra til en eller annen italiensk "landsby". Mannen min er halvt italiensk og kan endel av språket, og det er jo så mange vakre steder i Italia. Må vel gå an å få leid en eller annen relativt rimelig leilighet et sted og leie en bil? Som sagt så har vi leilighet helt sør i Italia (Ferrandina) der vi kan bo gratis, problemet er at det er grøssekjedelig å være der i mer enn noen få dager, og svigerfamilien min blir kjempefornærmet om vi ikke er hos dem hver dag, noe jeg ikke orker tanken på i 1-2 uker (bla. siden jeg ikke snakker språket og de ikke kan engelsk).
Men det vi kunne gjort var å leid en bil og vært i Ferrandina i kanskje 2-3 dager og så kjørt videre og vært et annet sted i noen dager og så et tredje sted osv. Må jo planlegges godt da.

Jeg er i det hele tatt ikke så voldsomt lysten på charter, kjenner jeg. Tror jeg.