Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-12, 13:33   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Erfaring med innføring av melkeprodukter til laktoseintolerant baby?

Litt lang overskrift, men siden det er mange andre med barn som ikke tåler melk her, kan det hende dere har erfaring. Jeg gidder ikke engang å høre med helsestasjonen, de er helt talentløse på denne typen problemstillinger.

Toer'n er straks 10 måneder, og har hele veien reagert på at jeg har spist melkeprodukter. Fra før av har vi en treåring som ikke tåler laktose, og ikke i noen særlig grad ost.

Til nå har toer'n fått brødskiver med helt melkefritt pålegg og det av middagen som ikke inneholder melkeprodukter. Det hadde vært kjekt om han kunne begynne å spise samme middag som oss i større grad. Vi bruker nå laktosefrie melkeprodukter i maten. Han ammes fortsatt, så jeg har tenkt at det er lurt å gå løs på dette før han slutter med det.

Er det noen andre som har erfaring med innkjøring av laktosefrie melkeprodukter til baby?

Når bør man gjøre det? Ekstra forholdsregler?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat