Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-07, 20:59   #43
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.927
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg har fått meg parsell (kjøkkenhage), hva gjør jeg?

Så gøy med egen parsell.

Jeg plantet forresten jordbær i hagen i fjor og fikk mange gode bær. Dessverre ble de seint modne, fordi jeg klarte å plante dem på det stedet i bedet som det er litt dårlig med sollys. I fjor hadde jeg kruspersille, gressløk, spinat, reddiker, gulrøtter, cherrytomat, sukkererter, ruccola, plukksalat, rabarbra og basilikum. Noe i krukker på hverandaen og resten i bed. Vi kjøpte også bringebærbusker, men fikk ikke noe mer enn et par bær, men det kommer seg nok i år. Rips har vi også. De sto her fra forrige eier. Også har vi epler. Regner med at vi skal få til litt mer i år, for lillegutt klarer å leke litt ute uten å måtte fotfølges. Det betyr at jeg kan få gjort litt mer.

Rababra er forresten noe du planter en gang, så kommer det opp hvert år. Jeg har, så hvis du finner ut om det går an å ta avlegger og hvordan, kan du få avlegger av meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat