Tråd: Syk i London!
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-12, 10:18   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Syk i London!

Jadda, ironien jobber på mystiske måter...

Jeg har en gryte på hodet her. (billedlig talt)
Hoster som et uvær. 37,9 i temp. (det er nesten feber for meg som vanligvis har 36.2.) Vondt i kropp og sinn.(åh så synd på meg!)

I morgen reiser jeg til london. dette har vært planlagt siden oktober! jeg fyller 30 til helgen for svingende!
Det er neppe influensa, for det har kommet litt snikende på meg dette.. har hostet i noen dager.. først i går kveld fikk jeg litt frost i meg og våknet i dag med "feber".. Det er nok en slags innfeksjon i luftveiene.. Gjør litt vondt i brystet når jeg puster/hoster pga jeg har anstrengt meg sånn under hosting.. (jeg burde vært lege)

Spørsmålet er: Sant de har slike ting på apoteket i london som er mye sterkere enn her i norge? som tar knekken på ting kjapt? Hva heter de/anbefaler dere?
Hjelp! Jeg har jobbet hardt med å få barnepass denne helgen og for å kunne dra til london. vil ikke være syk.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat