Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-12, 11:04   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nifse Nella: Går Unni Lindell på syre?

Jeg må bare høre hva andre mener. Vi har nesten lest ut Nifse Nella og nattskolen, og jeg sitter igjen med et skrekkelig dårlig inntrykk.

Det som plager meg mest, er det vage, mystiske new age-aktige preiket til disse spøkelsene, som jeg oppfatter som det reneste mumbo jumbo, og som jeg ikke har noe inntrykk av at Lindell har tenkt å forklare på noen fornuftig måte.

I tillegg synes jeg boka er skrekkelig dårlig skrevet, den innledende eksposisjonen er virkelig noe av det mest langtekkelige og klønete jeg har lest på lenge.

På den positive siden liker jeg personligheten til Nella og dessuten Skavlans tegninger, men that's it. Er jeg vrang?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat