Vis enkelt innlegg
Gammel 03-03-12, 23:15   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange her på forumet var på SM/NM for 10 år siden?

Jeg husker ei på NM som var ganske så "hissig" på folk som hadde dårlig grammatikk, jeg var en av dem og fikk endel røde prikker av henne, og jeg ble jo skikkelig fornærma av dette. Jeg mener å huske at vi kranglet endel. Jeg har på følelsen av at det er ei av damene her inne, men jeg aner ikke hvem. Jeg ble jo etterhvert bare takknemlig for at hun åpnet øynene mine og blant annet lærte meg at smileys ikke er det samme som punktum.