Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 21:07   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dr. Who

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Sånn i samme genre er jo Torchwood en naturlig anbefaling; det er en spinoff fra Doctor Who som er beregnet på et voksnere publikum. (Det vil i stor grad si mer eksplisitt sex, men for øvrig litt færre happy endings.) Det har vært varierende kvalitet på sesongene ut fra omtaler; vi har så langt bare sett sesong 1, men har planer om å se oss opp på den for å få sett Children of Earth-sesongen, som sies å være langt bedre enn sesong 2.

Ellers finnes det skrekkelig mye god TV for tiden. Hva annet liker du/dere? Hvilke genre er dere ute etter?

Oj du har mye bra i vente, Skilpadda. Children of Earth er fantastisk, men den siste sesongen er best av alle synes jeg. Den er jo amerikansk, men allikevel helt amazing. Jeg elsker konseptet i den sesongen. Veldig bestialsk.

Ja, jeg vil selvsagt anbefale alle Torchwood-sesongene. Til alle.