FB-problemstilling (venneforespørsel)
Nå sitter jeg med min aller første venneforespørselutfordring. Og jeg må le, for det er en merkelig situasjon.
Jeg hadde en engelsk ungdomskjæreste. Det er over 20 år siden, og selv om jeg har kontakt med flere av de gamle vennene hans, så har ikke vi sett hverandre på 20 år nå. I dag får jeg en venneforespørsel fra kona hans! Som jeg aldri har møtt! Jeg og eksens storesøster har akkurat funnet hverandre på FB, og jeg regner med at denne kona må ha hørt navnet mitt da - men altså, vi kjenner ikke hverandre, OG jeg er eksen til mannen hennes - er ikke dette veldig rart?
Nå er dette så langt bak i tid at det er ingen følelser involvert på noe vis og ingen issues på noen måte. Jeg hadde så gladelig hatt henne på FB - om jeg bare hadde ihvertfall møtt henne minst én gang..?
Hva tenker dere om dette? Og hva ville dere gjort? Kan hun ha sjekket profilen min av ren nysgjerrighet og slumpet til å sende en venneforespørsel ved et uhell (nå er det jo gjort ved bare ett klikk - jeg er igrunnen redd for å gjøre noe sånt selv)?