Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 14:12   #319
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook og dialekt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det går jo på øvelse også, sant? Jeg er veldig mye bedre til å skrive kort og konsist og formelt nå enn jeg var før jeg ble nødt til å gjøre det, men hvis man aldri føler at man er nødt...?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg er ikke helt overbevist om at "kort og konsist" er min styrke akkurat.

Men formell behersker jeg godt, det skal jeg ha.

Nå gikk jeg brått fra å være ganske kjepphøy til å krympe meg, jeg også, gitt. Plutselig ble jeg usikker på hva alle årene på forum og Facebook og what not har gjort med meg! Med mitt språk! For eksempel føler jeg jo trang til å putte inn smileys etter annenhver setning. Snakk om å møte seg sjøl i døra! (Og "Kort og konsist" er ikke mitt mellomnavn heller, kan man trygt si. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat