Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-06, 10:00   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Jeg har også litt av de samme fordommene som Myrsnipa, jeg må være så ærlig at jeg innrømmer det. Og ofte, men ikke alltid, så viser det seg at fordommene mine stemmer ganske godt dersom jeg møter vedkommende i etterkant. Men det er et par ganger at jeg har blitt godt og grundig overrasket, og det har gjort at jeg har måttet gå et par runder med meg selv, for å føle på hvorfor jeg ble så overrasket som jeg ble.

Og jeg har lært, av him blant annet, at jeg må bli flinkere til å se budskapet som ligger bak formuleringene. Men av og til blir det veldig vanskelig når budskapet drukner i tåpelige smileyer, dialekt- og SMSspråk og dårlig grammatikk.

Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat