Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 10:32   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoler du på magefølelsen din?

Jeg vet ikke engang om alle har magefølelse? I mitt hode definerer jeg magefølelse bittelitt annerledes enn intuisjon, men klarer ikke forklare hvorfor.

Uansett. Ordet "magefølelse" har vært veldig aktuelt i mitt liv i det siste, jeg har tatt flere beslutninger kun basert på magefølelsen, og får stadig spørsmål om "hva sier magefølelsen din". Det som forundrer meg er at det stort sett viser seg at magefølelsen har rett, eller det har i det minste ikke blitt motbevist, og jeg føler meg sikrere på avgjørelser jeg tar på magefølelse, enn de jeg har sittet og fundert og veid for og i mot og analysert opp og ned i mente.

Realisten i meg liker ikke dette. Jeg foretrekker å kunne forklare nøyaktig hvorfor jeg tenker som jeg gjør, "det føles riktig" er ikke egentlig et holdbart argument.

Men! Da lurer jeg jo selvfølgelig på - har dere magefølelse, stoler dere på den, og tar dere beslutninger basert kun på magefølelse?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat