Tråd: Er det greit?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 12:51   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit?

Jeg synes du godt kan kontakte NAV dersom du mistenker noe kriminelt. Egentlig synes jeg terskelen for å godta trygdesvindel er hindides lav blant folk her i landet. Deter jo ikke verre enn at NAV sjekker og finner ut at han er sykemeldt på et slikt vis at det er forenlig med å jobbe hjemme.

Det er da mye bedre å gjøre det slikt enn å skule på ham, snakke stygt bak ryggen på ham eller på andre måter gjøre livet hans surt, hvis det ikke er grunn til drt. (Jeg mener ikke at fu gjør det altså. Det var en generell betraktning.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat