Tråd: Er det greit?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 14:08   #69
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit?

[quote=rine;3189289]Jeg mener ikke at det er greit å baksnakke naboen sin, men siden jeg vet at trygdesvindel/svart arbeid osv. er et gigantisk problem i Norge, synes jeg at jeg begår en større feil (mot mine og dine barn og andre som virkelig trenger pengene) om jeg lar være å rapportere noe som faktisk godt kan være svindel enn om jeg ikke gjør det. Enkel matematikk. Hvis det gjør meg til en kjerring, so be it. Det er for øvrig meget mulig det ikke er lov å gi sykemelding pga mobbing på arbeidsplassen, men det skjer jo like fullt dagsstøtt.[/quote]
Jeg går ut fra at mobbing på arbeidsplassen i mange tilfeller kan utløse helseplager, som igjen gir en legal sykemeldingskode.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat