Tråd: Er det greit?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 16:24   #94
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit?

Jeg sier som Nyx og flere over meg - har man mistanke om at vedkommende er uredelig, og snylter på systemet, er det langt mer fruktbart å ta en telefon til Nav, saken blir undersøkt, enten er alt i skjønneste orden og snekker'n kan hamre videre i sykemeldingsperioden sin, eller så burde snekker'n aldri vært sykemeldt i første omgang, siden han fint kan utføre jobben sin på fritiden, og så vil jeg tro at Nav går inn med de tiltak/reaksjoner som da blir en konsekvens av hva som er avdekket.

Å spekulere i arbeidsevne og hvorfor noen er sykemeldt, kommer det ikke noe fornuftig ut av.

Og så noterer jeg at jeg tror jeg klarte unngå å gi Rine hjerteinfarkt, og at jeg tydeligvis bør fortelle mine venner som ikke kan jobbe av ymse - usynlige, men reeelle sykdommer, at de får slutte å fortelle på FB om de har orket å komme seg ut av huset og ha et liv en dag. Det skal man ikke gjøre, når man er sykemeldt, skjønner jeg.