Tråd: Hilsetrøbbel
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-07, 12:14   #25
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hilsetrøbbel

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Takk, deg vil jeg gjerne hilse på! Jeg er normalt en fan av tydelige og gode håndtrykk, og prøver så godt jeg kan å unngå å gi slappe håndtrykk. Men leddgikten gjør det ikke alltid enkelt å gjennomføre. Store "happenings" som begravelser eller hilserunde på ny jobb er et mareritt (heldigvis ikke så ofte at det skjer, da ). Da kommer det alltid noen svære karer med bjørnenever og kniper til.

Som regel har jeg altså mer enn nok med å konsentrere meg om å ikke hyle høyt når jeg hilser, så jeg sier alltid navnet mitt etter at den andre har sagt sitt

Jeg lærte et triks på jobb som gjør at jeg ikke trenger å trykke så hardt, samtidig så er det ikke slapt, og så synes jeg at det viser respekt for motparten. Man tar tak i hånden, vrir litt sånn at min kommer under (nesten som man før i tiden gjorde det for å kysse på hånden til damene) da er man ikke slappfisk, men heller ikke hardhendt.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat