Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 21:10   #20
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lure vasketips for sjusker og miljøbevisste!

Vi vasker mellom 3 og 4 maskiner i uken.
Det vi gjør, er å: Alltid vaske fulle maskiner. Bruke håndklær flere ganger. Ha nok av ullklær (som vi bruker mye om vinteren) slik at vi bare vasker maks en maskin i uken med det. Prøve å oppbevare brukte, men rene klær på en stol eller i en hylle i skapet, men her kunne vi vært bedre.
Innendørs treningstøy må jeg vaske, såpass omtanke har jeg for de jeg trener sammen med, men ulltrøyer som jeg har under treningsjakka når jeg er ute og jogger, kan godt henge til lufting i boden før jeg bruker de en gang til. Ikke svetter jeg mye og ikke tror jeg en brukt ulltrøye sjenerer andre der jeg jogger for meg selv i mørket.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat