Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 21:49   #55
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stølhet som begrunnelse til å være hjemme fra skolen?

Jeg synes at dette med å være hjemme fra skolen bare blir vanskeligere og vanskeligere.

Jeg har barn som får vondt i viljen. Og jeg jobber med å få dem til å forstå hva som er gode nok grunner til å være hjemme fra skolen og ikke. Men om morgenen er det ikke alltid lett å ta de rette valgene. Så jeg har tvunget barn på skolen og måttet hente henne etter oppkast og jeg har hatt henne være hjemme og sett etter en time at det slett ikke var nødvendig. Det er faktisk helt forferdelig vanskelig. Så hos oss er det helt klart slik at er man hjemme fra skolen så er man også hjemme fra fritidsaktiviteter om ettermiddagen. Og hjemmedag på grunn av sykdom er uten tv og data. Det skal i hvert fall ikke ligge noen slike fristelser i å være hjemme. Er de friske nok til å reise seg fra sofaen får de lov til å rydde. Ellers skal de holde seg i ro. :streng:

Blå er aktiv nå   Svar med sitat