Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-12, 21:50   #14
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunder som går løs med eier

Takk for innspill.

Katta, det er ikke så mye folk altså. Jo, på solfylte lørdager og søndager, men da var jeg ikke så ofte der. Dette er ikke rundt Sognsvann.

Jeg følte at jeg fulgte "regelverket" som var der, slik gjorde de fleste det. Jeg så selv an folket jeg møtte. Viste de minste tegn til som tilsa at de ikke likte løse hunder ropte jeg ham inn. Virket de særdeles avslappete gjorde jeg det som regel ikke. Jeg ropte ham alltid inn om det var barn tilstede, muligens med unntak om de selv hadde løs hund som virket rolig.

Jeg vet ikke helt hvor i min bydel som det er hunderastgårder. Frognerparken kjenner jeg til, men ikke så mange andre plasser i området. Finnes det noen oversiktskart eller lignende?

Jeg tar det dere skriver til etterretning.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat